PROVAD

Vinnande kundsupport bygger på kombinationen av känsla och teknologi

Provad 

Bra kundsupport bygger på en kombination av känsla och teknologi. Kundsupport handlar om möten mellan människor. Möten, där känslor alltid finns närvarande. När rutinerna sköts av tekniken, som följer kunden genom olika kanaler, kan supportpersonalen - människan – koncentrera sig på kunden som person, på dennes känslor och önskemål.

Provad stakar ut riktningen för framtidens kundsupport

Vi hjälper företag och deras anställda att erbjuda kundsupport med ett människovärde. Till supportpersonalens hjälp skapar vi verktyg som baseras på robotik och maskininlärning.


Verktyg, som frigör tid och möjliggör personlig service i alla möten oavsett tid, plats och kommunikationskanal.

Provad grundades år 2003 och har cirka 40 anställda.
Våra kontor finns i Stockholm Sverige, Esbo och
Tammerfors i Finland.

Vi - Provad AB

På Provad drömmer vi om en värld där organisationer bemöter människor som människor och där interaktionen alltid är proaktiv, smidig och värdefull.

Våra kunder utgör utgångspunkten för vår
verksamhet, vars värdeord är respekt och mod. För oss kommer kunden på riktigt alltid först, och det visar vi i både ord och handling. Vi respekterar våra kunder och samarbetspartners. Det visar sig i vår fasta beslutsamhet att genomföra våra projekt enligt vad som överenskommits och inom utsatt tid.

Provad_Tre_2017_053

Vi i Tammerfors.

Yhteiskuva_Espoo

Vi i Esbo.

Menestyjat_2018_rgb_sweMenestyjat_2017_rgb_ENG

 

 

Kasvajat_Merkki_2018_200px_rgb_SVKasvajat_Merkki_2017_200px_rgb_EN